Emma

Mijn tante Emma is niet meer in staat om nog uit haar zetel te komen.  Ze zit erin vastgesnoerd. Voor haar ga ik op reis, zodat ze de verre plaatsen kan zien die ze nooit van dichtbij heeft kunnen ervaren. Ik wil haar kampioen zijn, voor ze er niet meer is. Ik wil haar laten genieten door mij elke dag te verplaatsen langs slingerende wegen en onderweg fantastische indrukken op te doen. Via de blog en foto’s wil ik mijn reis tot bij alle Huntington Patiënten brengen, en speciaal tot bij mijn tante Emma.

Hierbij ook het interview op de redactie

My aunt emma is no longer able to get out of her seat. She is chained to it. I am travelling for her, so she can see the far-off places she can’t experience from close-by. I want to be her champion, before she is no longer. I want to give her joy by moving everyday past winding roads and gaining incredible experiences. Through this blog and the pictures I want to bring this travel to all Huntington patients, especially to my aunt Emma.

DSC_0011

2 Reacties op “Emma

  1. heel veel moed en succes met je sportieve en “warm-menselijke” onderneming!

  2. best wishes for your twins to be at home soon i good health ♥ you three look adorable on the phtho.toanks you for your visits at my blog, very much appreciated.

Reageer

