Het vertrek!

Het vertrek nadert met rasse schreden. Iedereen die zin heeft, mag me komen uitzwaaien of een stuk meefietsen.

Vertrek:

Officiële start:

Beide bestemmingen bieden een slaapplaats en zowel avondeten als ontbijt aan. Een slaapzak en een matje moet je zelf meebrengen. Stuur me een mailtje, zodat ik de verantwoordelijken kan inlichten.

jeroendeschepper@gmail.com

The departure is coming near. Everybody who wants, can bid me farewell or join me on the bike.

Departure:

Official departure:

Both destinations offer a sleeping place, dinner and breakfast. You just have to bring a sleeping bag and a camping mat. Send me an email and I’ll inform the organizers.

jeroendeschepper@gmail.com

3 Reacties op “Het vertrek!

  1. Héél veel respect voor jullie inzet tegen de ziekte.
    Mooi hoe de familie voor elkaar zorgt.
    Als kiné weet ik maar al te goed wat de ziekte verwoest.
    mvg
    J.Faes

  2. Dag Jeroen,
    Via een krantenartikel ben ik op jouw blog terecht gekomen en ik zal hem blijven volgen. Zelf heb ik ook Huntington in de familie; zijn moeder is er enkele jaren geleden aan gestorven na lange aftakeling.
    Ik wens je heel veel succes met je project. Respect voor wat je doet!
    Eric

  3. Hoi Jeroen
    Respect voor wat je gaat doen.Wij weten waarvoor je fiets,bij ons zit ook Huntington in het gezin.
    Groetjes
    Monique

Reageer

