Sleutelen

Fietsen, daarvoor ben ik aan het trainen, maar ook mijn fiets moet voor vertrek natuurlijk in topconditie zijn. Daarom ging ik de laatste weken naar de fietskeuken. Daar kan iedereen tegen vrije bijdrage komen sleutelen aan zijn fiets. Er zijn altijd een paar kenners aanwezig die je op weg helpen. Als je liever een handje helpt bij het koken, kan dat ook.  Niets dan voordelen dus: ik heb er alle ruimte om aan mijn fiets te werken en kan er ook nog een hapje eten.

Dank je wel fietskeuken, ook mijn fiets is er nu klaar voor!

Cycling, that’s what I have to train on. Also my bike has to be in topcondition. That’s why I am going to the fietskeuken (bikekitchen).  At that place everybody can fix their bike and decide themselve how much they pay for it. There are always a few experts that help out. If you prefer helping out with cooking, than that’s ok as well. Nothing but advangtages: I have all the space to work on my bycle and can grab something to eat in the meantime.

1927030_10202649712379194_1073807216_n

De fietskeuken heeft ook een Facebookpagina. Check out their facebookpage

Een Reactie op “Sleutelen

  1. Gegroet Jeroen of…Capitano
    Heel veel succes met de verdere sportieve en andere voorbereiding.
    Dat je er méér dan zin in hebt blijkt duidelijk uit de blinkende oogjes aan de werkbank in de fietskeuken.
    Vele groeten en graag tot….bij de start of en passant binnen de Glorieuxmuren.
    Dirk of den Bompie

Reageer

